11 November, 2016

သူငယ္ခ်င္းလုိ႔ေျပာေနေပမယ့္

သူငယ္ခ်င္းလုိ႔ေျပာေနေပမယ့္

ေကာင္ေလးနဲ႔ေကာင္မေလးဟာ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ခ်စ္ေနၾကေပမယ့္.....

၁၀ တန္းမွာ -
က်ေနာ္ အဂၤလိပ္စာသင္ခန္းထဲမွာ ထုိင္ေနရင္း က်ေနာ့္ေဘးနားက ေကာင္းမေလးကုိ ေငးၾကည့္ေနမိတယ္။ သူမက က်ေနာ့္အေကာင္းဆုံး သူငယ္ခ်င္းပါ။ သူ႔ရဲ႕ ရွည္လ်ားတဲ့ ပုိးသားဆံႏြယ္ေတြကုိ ေငးၾကည့္နရင္း သူမကုိ ပုိင္ဆုိင္ခြင့္ ရခ်င္မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမကေတာ့ က်ေနာ့္ကုိ သတိမထားမိဘူး။ ဒါကုိက်ေနာ္ သိပါတယ္။ အတန္းၿပီးတဲ့ေနာက္ က်ေနာ့္ဆီကုိ သူမေလွ်ာက္လာၿပီး က်ေနာ့္မွတ္စုကုိ လာေတာင္းတယ္။ က်ေနာ္ ေပးလုိက္တယ္။

သူမက ေက်းဇူးတင္စကား ေျပာရင္း က်ေနာ့္ပါးကုိ နမ္းခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္အေျပာခ်င္ဆုံး စကားကေတာ့ သူမနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္ဘယ္လုိ ခံစားတယ္ဆုိတာကုိပဲ။ က်ေနာ္သူမကုိ ခ်စ္တယ္။ သူမကုိပုိင္ဆုိင္ခ်င္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဖြင့္ေျပာဖုိ႔ေတာ့ က်ေနာ္ရွက္လြန္းေနခဲ့တယ္။

တကၠသုိလ္ပထမႏွစ္မွာ -
ဖုန္းသံျမည္လာတယ္။ သူမရဲ႕ဖုန္းျဖစ္ေနတယ္။ သူမက မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ သူမရဲ႕ေကာင္ေလးက သူမအသည္းကုိ ဘယ္လုိခြဲခဲ့တယ္ ဆုိတာကုိ ငုံသံစြက္ရင္း က်ေနာ့္ကုိေျပာျပတယ္။ သူမတစ္ေယာက္တည္း မေနခ်င္လုိ႔ ခ်က္ခ်င္း သူ႔အနားကုိ ေရာက္လာဖုိ႔ ေခၚခဲ့တယ္။ က်ေနာ္ ခ်က္ခ်င္းပဲသြားခဲ့တယ္။ ဆုိဖာေပၚက သူမရဲ႕ေဘးမွာ ထုိင္ေနရင္း မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ စုိေနတဲ့ သူမရဲ႕မ်က္လုံးေတြကုိ ေငးၾကည့္ကာ သူမကုိပုိင္ဆုိင္ခ်င္စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚေနမိတယ္။ ႏွစ္နာရီအၾကာ၊ Drew Barrymore ရုပ္ရွင္တစ္ကား ကုန္ၿပီး၊ စားစရာသုံးထုပ္ ကုန္တဲ့ေနာက္မွာေတာ့ ျပန္ဖုိ႔ သူမဆုံးျဖတ္ခဲ့တယ္။

သူမက ေက်းဇူးတင္စကားေျပာရင္း က်ေနာ့္ပါးကုိ နမ္းခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္အေျပာခ်င္ဆုံး စကားကေတာ့ သူမနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္ဘယ္လုိ ခံစားတယ္ဆုိတာကုိပဲ။ က်ေနာ္သူမကုိ ခ်စ္တယ္။ သူမကုိပုိင္ဆုိင္ခ်င္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဖြင့္ေျပာဖုိ႔ေတာ့ က်ေနာ္ရွက္လြန္းေနခဲ့တယ္။

စီနီယာႏွစ္မွာ -
သာယာတဲ့ တစ္ေန႔မွာ က်ေနာ့္အခန္းကုိ သူမေရာက္လာတယ္။ "က်မခ်ိန္းထားတဲ့သူ အဆင္မေျပဘူး၊ သူလာမွာ မဟုတ္ဘူး" လုိ႔ လာေျပာတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ အဲဒီေန႔မွာ ခ်ိန္းထားတာမရွိဘူး။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ ခုႏွစ္တန္းတုန္းက က်ေနာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္စလုံးမွာ ခ်ိန္းထားတာ မရွိတဲ့အခ်ိန္က်ရင္ အေကာင္းဆုံး သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္နဲ႔ အတူတူ ေလွ်ာက္လည္ၾကမယ္လုိ႔ ကတိျပဳထားတာလဲ ရွိခဲ့တယ္။ ဒါနဲ႔ အျပင္ထြက္ၾကတယ္။ အဲဒီည အရာအားလုံးၿပီးဆုံးသြားတဲ့ အခါမွာ သူမရဲ႕ အိမ္ေရွ႕တံခါးနားက ေလွကားထစ္မွာ က်ေနာ္ရပ္ေနခဲ့တယ္။ သူမ က်ေနာ့္ကုိၿပဳံးျပၿပီး သလင္းေက်ာက္လုိ ၾကည္လင္တဲ့ မ်က္လုံးမ်ားနဲ႔ က်ေနာ့္ကုိ ေငးၾကည့္ေနစဥ္ က်ေနာ္ကလည္း သူမကုိ ျပန္ေငးၾကည့္ေနခဲ့တယ္။

သူမက ေက်းဇူးတင္စကားေျပာရင္း က်ေနာ့္ပါးကုိ နမ္းခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္အေျပာခ်င္ဆုံး စကားကေတာ့ သူမနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္ဘယ္လုိ ခံစားတယ္ဆုိတာကုိပဲ။ က်ေနာ္သူမကုိ ခ်စ္တယ္။ သူမကုိပုိင္ဆုိင္ခ်င္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဖြင့္ေျပာဖုိ႔ေတာ့ က်ေနာ္ရွက္လြန္းေနခဲ့တယ္။

ဘြဲ႔ယူတဲ့ေန႔မွာ -
တစ္ေန႔ကုန္ဆုံးသြားတယ္။ ၿပီးေတာ့ တစ္ပတ္၊ တစ္လ ကုန္ဆုံးသြားျပန္တယ္။ မ်က္စိတစ္မွိတ္ အတြင္းမွာပဲ ဘြဲ႔ယူမယ့္ေန႔က ေရာက္လာတယ္။ သူမရဲ႕ ဒီပလုိမာကုိ ယူဖုိ႔ ျပီးျပည့္စုံတဲ့ ေဘာ္ဒီေလးနဲ႔ နတ္သမီးလုိေမ်ာလြင့္ရင္း စင္ေပၚကုိ တက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ ေငးၾကည့္ေနမိခဲ့တယ္။ သူမကုိ ပုိင္ဆုိင္ခ်င္ေပမယ့္ သူမကေတာ့ သတိမထားမိဘူး။ ဒါကုိ က်ေနာ္သိပါတယ္။ အိမ္မျပန္ခင္ေလးမွာ သူ႔ဝတ္ရုံ၊ ဘြဲ႔ဦးထုပ္တုိ႔နဲ႔ က်ေနာ့္ကုိ လာေတြ႕တယ္။ က်ေနာ္ ဖက္ထားေနတုန္း သူမ ငုိေနတယ္။

သူမက "နင္က ငါ့အေကာင္းဆုံး သူငယ္ခ်င္းပါ" လုိ႔ေျပာၿပီး က်ေနာ့္ပါးကုိနမ္းခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္အေျပာခ်င္ဆုံး စကားကေတာ့ သူမနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္ဘယ္လုိ ခံစားတယ္ဆုိတာကုိပဲ။ က်ေနာ္သူမကုိ ခ်စ္တယ္။ သူမကုိ ပုိင္ဆုိင္ခ်င္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဖြင့္ေျပာဖုိ႔ေတာ့ က်ေနာ္ရွက္လြန္းေနခဲ့တယ္။

မဂၤလာေဆာင္ခ်ိန္မွာ -
ခုခ်ိန္မွာေတာ့ က်ေနာ္ ဘုရားရွိခုိးေက်ာင္းထဲ ထုိင္ေနတယ္။ သူမလက္ထပ္ေတာ့မယ္ေလ။ အျခား ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ကုိ လက္ထပ္ၿပီး ဘဝသစ္ကုိ စေတာ့မွာပါ။ သူမကုိ ပုိင္ဆုိင္ခ်င္ေပမယ့္ သူမကေတာ့ သတိမထားမိဘူး။ ဒါကုိ က်ေနာ္သိပါတယ္။ သူမေရွ႕ကုိ မသြားခင္မွာ က်ေနာ့္ဆီလာၿပီးေတာ့ "နင္တကယ္ပဲ လာတယ္ေနာ္" လုိ႔ေျပာသြားတယ္။ 

သူမက ေက်းဇူးတင္စကားေျပာရင္း က်ေနာ့္ပါးကုိ နမ္းခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္အေျပာခ်င္ဆုံး စကားကေတာ့ သူမနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္ဘယ္လုိ ခံစားတယ္ဆုိတာကုိပဲ။ က်ေနာ္သူမကုိ ခ်စ္တယ္။ သူမကုိပုိင္ဆုိင္ခ်င္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဖြင့္ေျပာဖုိ႔ေတာ့ က်ေနာ္ရွက္လြန္းေနခဲ့တယ္။

ေသျခင္းတရားနဲအတူ -
ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကုန္လြန္ခဲ့တယ္။ က်ေနာ့္ အေကာင္းဆုံး သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခဲ့သူရဲ႕ အေလာင္းကုိ က်ေနာ္ၾကည့္ေနမိတယ္။ အသုဘအစီအစဥ္မွာ အထက္တန္း ေက်ာင္းသားဘဝတုန္းက သူမရဲ႕ ေန႔စဥ္မွတ္တမ္းကုိ ဖတ္ၾကတယ္။

ေန႔စဥ္မွတ္တမ္းမွာဒီလုိေရးထားတယ္။

သူ႔ကုိ ပုိင္ဆုိင္ခ်င္တဲ့စိတ္နဲ႔ က်မေငးၾကည့္ေနမိတယ္။ ဒါေပမယ့္သူကေတာ့ သတိမထားမိဘူး။ ဒါကုိက်မလဲသိပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္နဲ႔ပဲေနရတာ က်မ မႀကဳိက္ဘူးဆုိတာကုိ ေျပာျပခ်င္တယ္။ သူ႔ကုိ က်မခ်စ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘာေၾကာင့္လဲမသိ၊ က်မရွက္လြန္းေနတယ္။ သူ က်မကုိခ်စ္တဲ့အေၾကာင္း ေျပာပါေစလုိ႔ က်မေမွ်ာ္လင့္မိတယ္။

က်ေနာ့္စိတ္ထဲကေန "က်ေနာ္လဲ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္" လုိ႔ေျပာရင္း က်ေနာ္ငုိေၾကြးေနတယ္။

မူရင္းလင္ခ္ - http://moralstories26.com/story-of-boy-and-girl-who-loved-but/


No comments: